Fullt upp idag!

Jag kan då meddela att jag inte fick jobbet. Men nu såhär i efterhand så känns det faktiskt bra ändå att jag inte fick jobbet. Det skulle nog ha varit väldigt slitsamt och så. Tur jag har en så himla snäll pappa som gör en så mycket gladare och lite kompisar på de! :)

Idag har jag varit ut till moster och mina kusiner också och ätit lite mat. Det var mycket trevligt och det dröjer nog inte länge tills det blir ett besök där igen! :) På allt det här så har man varit och fixat visum också.

Som sagt, en dag som man har haft fullt upp på även fast man har varit ledig. Nu vet jag att det inte blev någon bild i detta inlägg, men det får ni ta. Skriver nämligen från mobilen. ;) Dags att dejta John blund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0