Hemma i Dalarna igen!

Efter den lilla trippen till Stockholm och Riga, vilket har varit fruktansvärt roligt alltså!

Kommer även att dra ner till huvudstaden till helgen också för och checka in min förhoppningsvis nya LIA-plats och varför inte då passa på och köra på lite shopping samtidigt? ;) I morgon bokar vi tågbiljetten ner!

Men nu till något tråkigt.. jag tycker det är riktigt otäckt alltså! Allt det här nere i Tunisien, jag tycker det är så fruktansvärt hemskt. Jag hoppas verkligen alla som man har träffat mår bra ialla fall och att det verkligen tar och lugnar ner sig snart. Att det kan bli bra!


Klicka på bilden så kommer ni direkt till artikeln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0