Helgen är över och det är ny vecka!

Helgen i huvudstaden var helt suverän! Träffade han som jag ska ha praktik hos i fredags och han verkar verkligen toppen, hur snäll som helst! Där kommer jag nog trivas som fisken i vattnet. :)

I lördags blev det shopping hela dagen lång, 7 timmar var vi inne i staden, helt sjukt! På kvällen startade vi drickandet på våran båt där vi bodde och fortsatte sedan vidare in till Berns, där var det verkligen röj. Fasen i mig vad roligt det var, även fast det var reggeakväll, men det var fruktansvärt roligt.

Söndagen gick vi runt på staden och kollade in hur vackert Stockholm är, helt fantastiskt alltså! Sedan tog vi bussen hem och vi var helt slut.

Idag har vi varit på skolan och stökat på lite och jag har faktiskt varit på bra humör även fast jag inte var det i början på dagen, allt känns ganska bra just nu faktiskt. Vi har även boende i stor staden också, så det känns jättebra. Men jag kan berätta mer om det i morgon! ;)

Nu blev det här ett alldeles för långt inlägg,hoppas ni orkar läsa. ;)


En bild från i lördags dådå, coolt!
Fast jag är dessvärre inte lika cool, bry er inte om mig... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0