En dag i Mora!

Jag och mina två sambosar åkte in till Mora idag. Min huvudsakliga uppgift var att gå till optikern, för jag hade visst inte varit där på en synkoll på 2 år (!?) Så jag tyckte att det var dags och kolla till synen lite. Vilket det visade sig att jag behövde göra.

Gick därifrån med mer försämrad syn på vänster öga än vad jag haft innan och lite smått brytningsfel i höger öga, vilket jag inte haft tidigare. Så när jag kom hem var det bara till och beställa hem lite linser.

Jag måste ju erkänna att det blev lite smått annan shopping också, men inte alls så farligt. Jag är nöjd! :)


Strumpisar jag köpte på dollar!
Fredagsmys för hela slanten!

Kommentarer
Postat av: Ann-Christine Holmberg

förjävligt att man går till optikern m hyfsad syn...o när man går ut därifrån så har man sämre än innan..fyfaan...skulle aldrig gått så kanske jag hade haft felfria ögon idag....hahahahaha

2011-01-29 @ 00:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0