Vill bli en människa igen!

Sova så att jag är någorlunda utvilad i alla fall. Skulle lägga mig förut och titta på lite serier, big brother och solsidan men slocknade totalt. Jag som inte hade tänkt och sova något först ikväll, men så kan det gå då man jobbat natt i 3 nätter i rad. Jag var nog tröttare än jag trodde också, då jag råkade gå in i ett glasfönster igår. Jag var så fokuserad på att gå till dörren så jag såg inte att det var ett fönster i mellan, men så kan det vara.

I morgon ska jag faktiskt klippa mig och färga utväxten lite, det har jag aldrig gjort förut så jag tänkte att jag skulle unna mig det nu. Eller jag har i alla fall aldrig gjort det hos en frisör förut. Det behövs dessa stressiga dagar/veckor!


Titta vilken fin present vi fick av stadiumfolket, så söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0