Konsert i Mora kyrka igår!

Igår kväll skulle jag och Elin jobba inne i Mora för vasaloppet. Vi skulle stå och pricka av namn från listor men det blev inte så, istället blev vi direkt skickade till kyrkan och fick sitta där och vänta lite smått. När vi sitter där inne i rummet och väntar så kommer plötsligt Peter Jöback in och ler mot mig och vi får även en skymt av Kalle. Dom är inne i kyrkan för att repetera inför kvällens konsert. Efter ett tag så är det dags och ställa sig till rätta och riva biljetter innan konserten börjar.

Konserten var riktigt bra alltså, väldigt roligt att få vara med och jobba lite lätt sådär och samtidigt se på konserten. Otroligt bra. Men jag måste säga att körmedlemmarna i Kalles kör är lite för snobbiga. En som frågade mig efteråt om det var något och lyssnade på, självklart ville han ju bara höra att det var bra så han fick bli nöjd! :P

Ikväll är det dags för jobb i vasatältet igen, 2 nätter är det dags för nu.


Här ser ni mitt lilla nya hår bättre.


Peter Jöback & Kalle och hans kör. (dålig bild, jag vet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0