En otroligt härlig torsdag!

Min torsdag började med prov direkt på morgonen, det måste jag ha klarat för har jag inte gjort de så är det något stort fel. Det kändes grymt bra, det börjar verkligen lätta i min vardag nu! Så otroligt skönt. Jag som inte klarar av och ha för mycket och tänka på. Det blir för mycket i mitt lilla huvud då.

På eftermiddagen gick jag till frisören för och fixa till utväxten och klippte av mig lite hår, jag är otroligt nöjd måste jag säga. Fast jag har aldrig varit hos frisören så länge men det funkade ju det också.

Just nu hänger tvätten på tork och det är så skönt och bara kunna slappna av lite såhär på kvällkvisten.

Förresten så har jag blivit beroende av big brother också, det är underhållning på hög nivå!


Mitt nya hår, syns inte så bra.
Men det är kortare och mer blond!



Tack för denna fina present som slank ner i min brevlåda idag.
Min finaste poker, vad du är fin!
Den är verkligen så mig som du sa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0