En fullspäckad vecka!

Men samtidigt så har det inte varit de, fast det är mycket som snurrar runt i skallen på en nu. Man är rätt så uppstressad och det resulterar i att man blir irriterad. Det är mycket i skolan som sagt, men ändå gör vi inget åt de. Det är prov som jag har och göra och det måste helst fixas innan praktiken så nu ska jag strax sätta igång med pluggandet.

För övrigt så har jag blivit en mycket dålig person som inte kollar in lika många bloggar längre efter att jag kom hem ifrån Tunisien. Fast det gör ju inte mig så mycket ändå, jag läser dom jag vill ja. ;)


En bild från fotokursen!
Passar bra då det har varit sådant snökaos över hela landet! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0