Välkomstmöte & Hotellbesök!

På schemat igår; Först välkomstmöte, åkte runt med bussen och skulle hämta upp lite folk och där efter välkomstmöte, jag sa inte allt för mycket eftersom jag är rätt så ny. Direkt efter välkomstmötet så kom folk fram till mig, ställde massa frågor och jag försökte att svara så bra jag kunde på deras frågor. 

Efter det skulle jag ge mig iväg på lite hotellbesök, jag hittade verkligen inte i början så jag fick ringa ett antal gånger till service telefonen. (Stackars Annika, haha!) Men hon var så snäll och hjälpte mig. Så nu hittar jag i alla fall till alla dom hotellen, vilket känns mycket bra. :-) 

Idag har jag lite ärenden att fixa, ska försöka lokalisera mig till Sixt och skriva in mig där så jag kan köra bilen om det så behövs. Måste även försöka lära mig att hitta till fler hotell som vi har, åh, jag hoppas jag snappar upp det fort. Jag måste också försöka få tag på en gäst på hotell Oscar för att jag har råkat gett ut fel biljett, men bara jag får tag på honom så ska det nog gå bra. 

Nu är det dags för lite frukost och en dusch innan jag ger mig iväg! 


Ön är väldigt liten.
Från flygplatsen till kos, ca. 30 min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0