Siesta!

Är precis det jag tänkte ta nu, jag är fortfarande ganska så trött. Så innan jag ska tillbaka till kontoret igen så ska jag lägga mig ner i sängen och läsa lite bok och vila helt enkelt. Jag är ganska stolt över mig själv ändå, jag lyckades hitta till kontoret med min cykel alldeles själv, så nu har jag koll på vart det ligger också. ;) Det är bara ett litet problem och det är att de inte funkar att skicka sms med min mobil som har grekiskt nummer.. hmm.. måste försöka fixa det på något vis. Men det tar jag tag i lite senare! 

Vi hörs sen, hej! 


Kommentarer
Postat av: erika

duktig du! jag saknar dig här hemma, har varit och shoppat lite på gina idag och haft dig i tanken. ♥

2011-08-22 @ 15:15:16
URL: http://erikajm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0