En liten update!

Jag lovar och jag ska framför allt för min egen skull och för er skull också för den delen att uppdatera oftare. Men det är som sagt en intensiv vecka som jag har. Jag hittar ändå nu, jättestolt! Problemet är bara hotellen nu och hitta till dom men det löser sig nog nu framöver. :-) 

Igår, vad gjorde jag då? Jo, jag var på lite information på kontoret om lite olika saker. Ekonomin, hur man skriver biljetter osv och sedan krishantering, om det skulle hända något här på destinationen hur man ska göra då och även en reseledares a-ö som dom så fint kallar det. På kvällen var jag med på middag där man fick in massa olika grekiska rätter, jag var ju självklart där för att obsa och det var mysigt.

Idag har jag faktiskt varit över till Turkiet, Bodrum. Jättefin hamnstad där och dit har vi utflykter som går på söndagar och tisdagar men rekommenderar främst att åka dit på tisdagen då det är marknad där i staden. Det var otroligt varmt, så tryckande hett alltså. Ikväll har jag varit ute och käkat med en av guiderna och även en annan guide som jobbar på kalymnos och är reseledare för ving där. Just ja, en av våra gäster idag sparkade ju in tån så han blödde jättemycket, då ringde jag en annan reseledare så fick hon komma ner med bilen och vi åkte till sjukhuset en sväng. Huvva huvva, men det gick bra! :)

Jag tog lite bilder, men jag visar det lite senare. ;-) I måra ska jag iväg och obsa på en båtutflykt, ska iväg till tre olika öar, det ska bli väldigt mysigt. Så en utgång på det i Kos, måste ju prova på det också.

Fan, det är som värsta dagboken det här, ändring ändring. Jag vill ju liksom att det ska vara lite roligare än så att läsa det hela i alla fall. Men det ordnar sig . ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0