Min helg uppe i norr!

Vilket skämt jag är, jag är verkligen urdålig! Men jag måste ändå säga att min helg uppe i norr var otroligt bra. Har hälsat på en massa släkt och på lördagen blev det utgång på O'learys och lite grillning innan det med Nina.

Men nu är jag back on track i Stockholm igen och igår så var jag på en liten genomgång av guideningen som kommer att gå i gamla stan i sommar. Jag måste lära mig ganska mycket om det är så att jag får hoppa in och guida vuxna också eller om folk har frågor.

Nu sitter jag ute i Saltsjöbaden, där jag har min praktik och knåpar lite på en vägbeskrivning som vi kan skicka till dom som ska ut och segla med oss. Det kanske inte är det lättaste och hitta hit annars, men har man varit här en gång så hittar man sedan kan jag lova. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0