Kära Östersund!

Här sitter jag nu, i min mysiga fina röda daffedress och ikväll blir det mys här hemma med min lilla mamma. Pappa var snäll och hämtade mig vid tåget idag, tack! <3

Jag fick även sällskap på tåget, i 3 timmar i alla fall. Träffade en grymt trevlig tjej på centralen som gjorde mig sällskap den tiden.

Fått en skymt av Nina har jag gjort idag också, gick ner på hemköp för och handla lite. Då ska jag köpa toapapper och hänger det på armen inne i affären medans jag ska plocka på mig lite mer. Så när det är dags att betala så lägger jag upp allting på bandet (tycker jag!) och betalar sedan för mig och går där ifrån. När jag kommer en bit där ifrån så upptäcker jag att toapepperet hänger på min arm fortfarande. Jag hade totalt glömt bort de! Inte sa hon i kassan något heller för den delen. Så där kom jag ut med toapapper som jag inte har betalat för! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0