Dom senaste dagarna!

Här har det varit tomt på inlägg. Men jag ska berätta allt vad jag har gjort dom senaste dagarna, jag har haft det hur bra som helst. Jag är fortfarande förkyld, men jag får väl skylla mig själv eftersom jag var ut i helgen. :P

Men i alla fall,
i torsdags så kom min mattegirl hit till mig i Stockholm. Då flyttade jag till henne och har bott där ända tills idag. På kvällen där tog vi det bara lugnt i lägenheten och lagade lite god mat.

På fredagen så åkte jag till
praktiken och efter den åkte jag hem dit för att käka och börja förfesta. Elin kom dit och gjorde oss sällskap också. Efter det blev det utgång, vi gick till Solidaritet på stureplan och jag gillar verkligen det stället! Det var verkligen en grym utgång, sjukt roligt hade vi. Ännu roligare var det ju att vi träffade på Emilio som vi lärde känna i Ayia Napa också, utan att vi ens visste att han skulle vara där.

''Jamen ring mig sen då, nej just de du har ju inte mitt nummer! Så diss på dig!'' ;)

I lördags var man rätt så död men tog sig ändå upp och gick en vända på stadens gator, vilket jag tycker var väldigt bra gjort utav mig. På kvällen tog vi det mycket lugnt och gick sedan ut på Lobby. Det var också sjukt roligt, mycket roligare än vad jag hade förväntat mig, träffade på skönt folk.

Igår så sov vi väldigt länge och på kvällen gick vi på bio, Water for elephants och den var mycket bra måste jag säga. Så jag kan sammanfatta dessa dagar med att jag har haft det toppen verkligen!

Idag har jag varit på möte för mitt guidejobb i sommar, jag är verkligen så jäkla lycklig! Jag ska vara guide i gamla stan i sommar, först och främst för barnvandringar. Det ska bli så otroligt roligt och det gick så bra! Praktiken rullar på också och han är så snäll med mig där, så jag är verkligen på topp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0