Sommaren är ju i princip över!

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Yes, åkte till Rhoddan och firade lite midsommar i Orsa.

Dog någon som stod dig nära?
Nej nej.

Vilka länder besökte du?

Rhoddan, ;) även gotland, men det räknas ju till sverige! ;)

Är det något du saknar sommaren 2010 som du vill ha sommaren 2011?
Faktiskt inte! :-)

Vilket datum från sommaren 2010 kommer du alltid att minnas?

åh, jag kommer alltid minnas gotlandsresan och rhoddan men sen massa mer.
Jag kan helt enkelt inte säga något specifikt datum.

Största misstaget?

Hmm...

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Bara varit förkyld.

Bästa köpet?
Haha, åh! jag vetinte! :-)

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder och lite alkohol. ;)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
MIna vänner :)

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om sommaren 2010?
We no speak americano, sex on the beach och framför allt hard.

Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?

Vad nog gladare kanske :)

Vad önskar du att du gjort mer?
Rest, kan inte få nog!

Vad önskar du att du gjort mindre?
Varit så lat.

Hur tillbringade du midsommarafton?
I stan med ett gäng sköna brudar, kul som fan! :D

Blev du kär i sommar?
....

Hur många förhållanden?
Inget.

Favoritprogram på tv?
Ehm, jag tycker om sex and the city.

Bästa boken du läste i sommar?
HAha, jag är sämst på de!

Största musikaliska upptäckten?
åh, ne. Det är bara massa bra låtar, broken heels! ;)

Något du önskade och fick?
Kläder maybe.

Något du önskade dig men inte fick?
Joe.

Vad gjorde du första dagen på sommarlovet?
Haha, minns inte :)

Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Ja, absolut ;)

Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2010?
hahaha, lättklätt!

Vad fick dig att må bra?
åh, mina underbara vänner och att jag fick vara hemma :)

Vem saknade du?
flickorna i orsa eftersom jag var hemma i Östersund.

De bästa nya människorna du träffade?
åh, men carro bl.a :-)

Sommarens sötaste?
hahaa, erikis :D <3

Sommarens hetaste?
Ninnii :D <3

Sommarens besvikelse?
För lite sol!

Sommarens bästa?
Gotland och Rhoddan!

Sommarens snällaste?
mamma å pappa :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0