En fet uppdatering!

Som jag skrev i inlägget innan så blev jag lurad och jag fick världens finaste present av dom. Jag älsker er mina älskade vänner. Ni är dom bästa vännerna man kan ha, dom bästa vännerna som finns i hela världen. Jag vill verkligen bara få krama om er och visa hur mycket ni betyder för mig! Det var så otroligt roligt att ni kom i helgen och överraskade mig, jag har aldrig blivit så lurad i hela mitt liv. Ni betyder allt för mig, jag gör allt för er! Jag är så otroligt rörd och samtidigt väldigt glad som har sån jäkla tur och ha er som mina vänner! <3

Jag vill också säga det att jag älskar min Iphone 4, den fungerar ju verkligen hur bra som helst!

Igår åkte vi Rodel, eller vi hann typ inte. Jag och Reisa kom ner sist, fick åka en enmans-rodel även fast vi hade tänkt att åka två. Det regnade och det gick alldeles för fort i banan, men vi tog det väldigt lugnt och sansat ner. Liften upp var det så jäkla roligt i, fan vad jag skrattade! Och på vägen ner så gick det ju som sagt sakta.. jag hade gärna kunnat åka på lite men.. haha! ;) ALla stod och väntade där nere och gjorde vågen då vi kom ner.

Idag så är jag hemma ifrån skolan, jag känner att jag måste göra någon nytta. Som i alla fall ger mig mer nytta, jag har ett litet omprov på fredag som jag känner att jag måste plugga till och är därför hemma idag.

Så nu ska jag ta tag i det här så hörs vi väl senare!


Världens bästa <3




Världens bästa <3


Jag & Elin fick nappflaskor på vår fest!


& slutligen min älskade! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0