Jag är i Tunisien!

Hej och hå!

Här var det ett tag sedan man uppdaterade, men det är inte så lätt att uppdatera här nere ska jag säga. Datorn i receptionen krånglar hit och dit och man kan inte sitta vid den hur länge som helst. Min dator har jag inte fått till ännu men jag hoppas att den kommer igång snart.

Men...vad är det som har hänt då?

Jo, jag och Elin är reseledare för fullt. Vi har fått varit med på det mesta nu faktiskt, men inte allt ännu. Vi har varit på välkomsmöten, city tur, dromedarridning, fyrhjuling, hotellbesök och transfer. Det är sjukt roligt och vi är glada att vi fått denna chans att prova på som reseledare! Vi har redan fått tusentals killar som springer efter oss på gatorna... ojoj, säger vi bara. Någon har velat köpa oss för kameler och allting. Idag hoppas vi på stranden även om vädret inte är det bästa här just nu, det börjar bli höst här. Jag skriver förresten en dagbok om vad vi gör varje dag här nere så jag kommer att uppdatera bättre om hela resan då man kommit hem igen.

Men allt är prima ballerina med oss, vi hörs mer framöver, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0