Alla dessa killar i Tunisien!

Jag måste få skriva av mig lite här, varje gång man går utanför dörren på hotellet så kommer dom. Vart vi än äter ute, lunch som i detta fall då vi numera får middag på hotellet bredvid oss.
  • Hej, kan vi ta en kaffe?
  • Du har så vackra ögon!
  • Kan jag få ditt nummer?
  • Är du i från Sverige?
Här är några av det fraser som det jämt frågar en när man är ute och går.
Det är bara lite jobbigt även om det kan värka smickrande ibland, men det här är något som gör att jag saknar Sverige lite!
Annars är det verkligen kanoners här nere, det är så roligt!

Inatt ska vi till flygplatsen och vara med på transfers, hämta upp dom nya svenska gästerna som kommer hit. Men nu ska vi först ut och ta oss en liten kaffe, ha det bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0