Min helg!

Stockholm för hela slanten!

I fredags så begav vi oss iväg med bussen till Stockholm, där stannade vi hela helgen. Åkte hem igen igår kväll och det har verkligen varit en toppen helg, helt underbar! Jag älskar verkligen den staden, jag vill ta mig dit!

Min helg har sett ut såhär;

  • Fredagen; kom fram till stockholm!

  • Lördagen; Stan på dagen med min kusin Ellinor och erikis! På kvällen så blev det ju såklart LADY GAGA i globen och det var huuuuur bra som helst, helt fantastiskt braa!

    Efter de så åkte vi till stureplan och gick en liten sväng på laroy, synd att det inte hann bli något drag där. För annars tror jag nog att det kan bli riktigt bra där och de var inte alls så hemskt och bara ta de lite lugnt också.

    Dagen bjöd på skratt på pendeln, hundarna och även att vi fick lite bögkompisar också! ;)

  • Söndagen; Hem igen!
Tack så otroligt mycket för helgen och det har minst sagt varit fullt upp! :-)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0