En lite halvrolig grej!

Just det! Jag kom ju på att jag faktiskt har något som jag kan berätta om.

Idag när jag och tildis gick ner mot stan och förbi ett cykelställe som finns alldeles nere vid stan så tycker jag att jag ser att min cykel står där så jag säger...

''Men är inte det där min cykel!?''
''Jo, fan det är min cykel!''


Då står min cykel där och har stått hela natten, jag hade totalt glömt bort den igår och även idag så hade jag inget minne av att jag hade lämnat den där. Tänk vad häpen jag hade blivit om jag hade upptäckt en annan dag att cykeln var borta.. vilken klant jag är!
Men nu är den i alla fall i säkra händer igen ;)

Min cykel är dock finare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0