Nästan helt död!

I natt så jobbade ju som sagt jag, elin och knorrhane. Vi vaktade vasaloppstältet och jaa... det var jobbigt. Vi fick städa lite och bara vila. Slumrade väl till kanske en timme eller något liknande så idag har man nästan varit mer död än levande, inget som jag vill göra om i alla fall. :P

Sitter nu här och är nyduschad, ska snart fixa lite innan det är dags för sängen. Jag får dessutom sällskap i natt av min sambo då hennes föräldrar kommer på besök. Innan vi ska sova så tänkte vi kika på andra avenyn som vi missade igår.

I morgon är vi ett litet gäng som åker iväg till borlänge och kupolen över dagen, så det gäller att vara utvilad. Jag har hört ett rykte om att jag ska agera shoppingcoach, ;) så vi får väl se hur det kommer att gå då. Efter vår lilla tripp så vankas det fest på kvällen också, jag är sjukt peppad!


p.s jag vill också hälsa knorrhane välkommen in i klubben! ;)

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar till ditt sms :P haha har inga pengar på min mobil så ... men aa jag gillar lady gaga :P

2010-03-07 @ 12:46:04
URL: http://ellima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0