Hur personlig ska man egentligen vara?

...I bloggen då menar jag ju då såklart. Jag är inte för personlig i min blogg, jag skriver inte ut alla mina känslor i bloggen. För jag tycker inte att hela världens ska veta det, ni vet inte alltid när jag har en dålig dag och liknande. Sedan så är det ju väldigt skönt och få skriva av sig ibland, men man kanske inte vill att vem som helst ska kunna läsa om det. Alla har vi ju dåliga dagar och tankar som vi inte vill dela med oss utav!

Jag tror nog att jag måste köpa mig en dagbok som jag kan skriva lite i. Inte för att det behövs egentligen, utan för att det är skönt och få skriva av sig. Man kan ju ibland bara behöva skriva av sig om vad man har gjort under dagen, bara det kan ju vara skönt. Det är något som jag inte alltid tycker är så roligt och skriva om här i bloggen då jag inte gjort något speciellt, det finns också hemligheter som jag inte vill dela med mig av heller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0