Då var helgen i göteborg över!

..Vilket jag är mycket ledsen för. :-(

Men jag tänkte i alla fall ta och berätta om hur jag har haft det i göteborg och hur jävla kul det har varit! Det har varit helt fantastiskt roligt och helt underbart, jag ville verkligen inte åka hem.

  • Onsdags; Kom ner till göteborg vid halv tre och där efter så gick vi för att säga hej till dom i vår monter och sedan vidare in till nordstan där det blev lite shopping och dagen avslutades med middag på restaurang ''mother india'' tillsammans med hela klassen, efter de åkte vi hem til sgs bostäder och sov.
  • Torsdags; Dags för första dagen på mässan, dela ut ''discover america-kataloger'' och vara allmänt trevlig. Kikade runt lite och tog en del broschyrer. Jag och elin träffade på en snubbe och fick en kontakt i istanbul, det är verkligen meningen att vi ska till turkiet! :-) Jobbade fram till sex tiden och gick sedan hem för att käka och sova.
  • Fredags; Upp och hoppa för det var dags att jobba på TUR-mässan igen! Dagen gick på som vanligt och på kvällen så blev jag bjuden på en fika av en go och söt ''göteborgare'' ;), vilket var mycket trevligt! ;) Liten promenix i götet blev det också för att sedan åka hem till sängen.
  • Lördags; Jobbade på och på kvällen så vankades det fest. Jag och Reisa tog och drog ut på bryggeriet för att sedan gå vidare till trädgårn, vilket var otroligt otroligt otroligt roligt! Vi tog oss också en tequila och det var roligt! Vi träffade på mycket trevligt folk och hade de hur roligt som helst!
  • Söndags; Upp och jobba, inte världens piggaste direkt. Jobbade fram till strax efter två då vi sedan hade delat ut alla kataloger. (Vi som jobbade var förresten; Jag, Reisa, Elin, Annie och Dennis.) FIck sedan ta oss en öl inne med personalen och dom var så söta! Dom sa att vi var dom bästa som någonsin hade varit där och vi fick två falskor vin, en handduk och choklad. Så himla söta alla var i vår monter! Vår skypie och vår pappa moss och alla! Så himla söta! :-) 17.15 var de bussen påväg hem till orsa som gällde...
Nu är man tillbaka i Orsa och jag orkade verkligen inte ta upp alla detaljer men här ser ni ungefär hur vistelsen i göteborg har sett ut och jag har verkligen haft det helt underbart bra, tack tack tack! :-) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0