Jag är en trött tjej!

..Helt slut! Så jag orkar egentligen inte blogga.. men jag bjuder på lite fakta om mig.

Favotit godis: Surt & Salt!
Favorit mat: Tacos eller spagetti och köttfärssås
Favorit väder: Sol, sol, sol, sol, sol!
Favorit restaurang: Eastern!
Favorit färg: Rött!
Favorit bil: Åh, jag kan inte säga! En liten söt, röd bil ;)
Favorit mobil: Samsung, än så länge.
Favorit GB glass: Magnum white, med jordgubb!
Favorit parfym: Escada!
Favorit musik: Jag är en liten blandning i mig, typ party!
Favorit TV serie: Desperate Housewifes, Cougar town, Sex and the city, One tree hill & The O.C
Favorit film: AVATAR & Sex and the city!!!!
Favorit designer: Åh, jag tycker om många!
Favorit butik: GinaTricot & H&M
Favorit skådis: Orlando bloom, mumma!
Favorit drink: Roosa pantern!
Favorit frukt: Jordgubbar!
Favorit semester ort: Ayia napa!
Favorit träningmetod: Simma? ;)
Favorit skönhetsknep: Ge mig lite tips istället!


Det är jag som är den duktiga fotografen! ;)
Förresten har jag nyss bakat och ätit kladdkaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0