Stråket & yranveckan börjar idag!

Det stämmer helt korrekt och det är så roligt.

För er som inte vet vad stråket är så kan jag förklara det för er. Det är så att dom sätter upp en massa, massa öltält nere vid vattnet (badhusparken) som olika pubar äger. Det är sjukt mycket folk och det är en väldigt rolig stämning! Självklart ska jag inviga det ikväll med en massa härliga brudar, så ikväll blir det utgåång!

Jag kommer tyvärr inte att njuta något mer av denna yranveckan som brukar bjuda på en massa stånd på stan och lite andra roligheter nere i badhusparken då jag har bättre saker för mig. JAg kommer inte heller att njuta av festivalen som är nästa helg heller, men det gör mig inte ett dugg. Fanns ingenting som lockade mig i år.

För jag ska ju nämligen åka till Rhodos om bara 5 dagar nu! :D


Bild från stråket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0