Ensam hemma hela helgen!

I morse så for min kära mamma ner till fjollträsk och där stannar hon tills på måndag. Så ja, jag är hemma själv hela helgen. Vilket ändå är skönt, man behöver vara lite för sig själv ibland.

Idag har jag följt med Ajax en sväng fram och tillbaka bortanför nälden för hon skulle hämta upp sin bror. Efter de så stökade jag på lite här hemma, kikade på film och bara tog det lugnt.

Ikväll hämtade jag upp Verre vid tågstationen och skjutsade hem henne till sig och jag stannade även där ett tag. Jag måste ju berätta vad som hände oss, vi kunde inte låta bli att skratta. Vi skulle gå ut en sväng och sedan när vi skulle gå in igen så var porten låst, Verre trodde att hon hade tagit med sig rätt nyckel men de hade hon inte. Så vi stod där och kunde inte komma in, jag hade lämnat min mobil, nyckel och bilnyckel uppe i hennes lägenhet. Men jag stod och tittade om jag kunde se någon i fönstret och till slut så såg jag hennes hyresvärd så Verre fick vinka till henne så hon kunde komma och öppna åt oss, haha. Vilket elände! ;) Bra brudar!

Sedan tog vi oss en sväng för att säga hej till Stina också och satt där och tjötade på lite, vilket var trevligt. För att sedan ta en slutlig tur med bilen, jag och Verre.

Haha, jäklar vad jag har skrivit av mig nu!

I morgon är de förfest hos mig och sedan utgång, vi ska även sola lite, gå på after work och käka tacos jag och Erikis, vilket kommer bli mycket trevligt. :)

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0