Till alla er där ute som taggar lördag!


Mange Schmidt - Wingman

Ojojoj, vilken dålig uppdatering
det har varit från min sida nu ett tag. Men jag måste faktiskt ta och erkänna att det är ganska mycket just nu. Prov i skolan och lite andra grejer som jag stöker på med och med det så menar jag ju självklart körskolan. Men jag hoppas att de lugnar ner sig lite på fredag i alla fall. Nu blir det kaffe på det här och försöka plugga på lite som verkar vara det ända i mitt liv just för tillfället.

Idag fick vi dricka lite skumpa på skolan också för att vi får ha kvar vår utbildning ett par år till och även skidutbildningen får också vara kvar, bra dag ändå måste jag säga. tjingtjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0