Stockholm & Tallin!

Igår kom vi hem från denna fantastiska resa som gick till både Stockholm och Tallin. Studiebesök i stockholm och bodde på ett kanon fint hotell, arlanda var lätt bästa besöket.

Kryssningen avgick till tallin på torsdagkväll och sedan dess har de nog inte varit en enda lugn stund. Tokfest på båten och man gick inte och la sig först 6 på morgonen, jag nämner inga namn. Men det var en viss persons fel som gjorde att jag fick högst 2 timmars sömn den natten! ;)

I Tallin så ja... gick på studiebesök, åt mat på en restaurang som var hur fin som helst men man själv kände sig inte direkt så fräsch. På hotellet så skulle vi på visning men vi fastnade i hissen i ungefär 20 min. Behöver jag säga att jag blev något förbanna!? Man trycker fan inte in 21 pers i en hissjävel!

På kvällen blev det förfest på hotellet och det var så otroligt rolig förfest, så himla lyckad! Efter den enormt roliga förfesten så åkte vi iväg till club hollywood och där var det verkligen ös och hur mycket folk som helst och inte nog med det så var de otroligt bra musik också, sjukt roligt ialla fall!

Dagen efter var de bara att strosa runt
och vänta på tills båten som skulle ta oss hem till sthlm igen skulle avgå och självklart så blev det lite alkoholhaltiga drycker som slank ner då också.

Å bla bla bla! :D

Nu är vi i alla fall hemma igen och jag mår inte direkt bra, jag låter som en kråka!

Mitt bästa köp på jag vetinte hur länge, men köpta i tallin i alla fall! :-)
Sjuuuuuuuuuuukt nöjd!

Bilder kommer senare då någon snäller har skickat till mig ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0