Ibland önskar jag att bloggen var låst!

Men det är bara ibland som jag verkligen önskar det. Skönt och verkligen få skriva av sig på riktigt, saker som jag kanske blir irriterad på men inte skriver ut här. Eller ja.. något annat som jag kanske är lite för snäll nog att inte skriva ut i bloggen. Det är givetvis såna grejer som jag menar. Men jag får väl försöka ta ut det på annat vis och det tycker jag faktiskt att jag har lyckats bra med. Tur jag har kompisar som finns där och lyssnar på mig. :-)

Det är ju faktiskt så att man inte alltid har en bra dag och så är det ju faktiskt för alla. Så det var verkligen inge dumt menat med detta inlägg, snarare tvärtom. Även om jag är en liten glad prick just nu! ;)

Men nu övergår jag till annat...idag så ska jag försöka vara pluggis, vi får väl se hur det går! ;) Har i alla fall börjat lite nu och strax tänker jag ta tag i lite frukost oxå. Ha en otroligt bra lördag!

Pluggning på g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0