Början på en ny vecka!

Och vad har jag gjort idag då? Jo, varit på skolan och stökat på lite med guidningen som vi ska ha imorgon på en buss runt siljan inför lite pensionärer. Efter skolan så sprang jag iväg på apoteket också, haha.

Nu har jag nyss suttit och stökat på lite med talet som jag ska hålla i morgon och tar en liten paus nu. Men jag måste som sagt fortsätta och få till de där på ett stödkort, önska mig lycka till. Det kan jag nog som sagt behöva.

Lite bilder från sthlm/tallin resan har jag fått nu också så jag tänkte faktiskt bjuda på några stycken ;)

HOOLLYWOOD, så jävla bra nattklubb!

Nu orkar jag tyvärr inte lägga upp fler bilder.
Ska fortsätta med mitt nu och njuta av min ben & jerry's ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0