Sälen / Tandådalen!

Då var det dags för den stora sammanfattningen från helgen. Jag börjar från dag 1 och fortsätter på tills gårdagen och jag tänker absolut inte ta med varenda detalj! :P

Torsdag; Kom till stugan ganska sent för vi åkte med röset som skulle handla mat till alla, vilket jag tycker var oerhört snällt av oss. Vilket ledde till att vi fick sova på sämsta platserna i stugan, men det funkade ju det också som tur är. Så fort vi kom fram så käkade vi sallad som vi köpt med och började sedan att dricka lite smått. Folket från andra stugan kom in till oss och små drack lite. Det blev en tidig kväll och det tackar vi för.

Fredag; Upp och hoppa med tuppen för vi skulle ut och åka i backen! Hyrde skidor och hela köret innan det var dags att bege sig ut. Men gud så roligt det var att åka! Även fast det var sisådär 2 år sedan jag stod på ett par skidor så gick det ju galant. Jag hade de galet roligt och jag fick ett nytt smeknamn; Ruskprick. Min älskade vän vid namn Sara Bara fick också ett nytt och det är inge mindre än Knorrhane. Jag och Knorrhane satte oss och chillade lite i teliatältet på ett par stolar på slutet när dom andra tog ett sista åk. Hem för att duscha och det var en väldigt snabb dusch och gjorde sedan i ordning maten (tacos) och när klockan närmade sig tio snaret så begav vi oss ut på puben HC och det var grymt roligt det också, träffade lite trevligt folk. Tog sedan taxin hem för att kunna käka lite kvällsmat och sedan sova. Jag kan också meddela det att det spökade i vår stuga, jag lovar!

Lördag; Upp igen för att åka skidor och det var inte mer än sagt och gjort det. Roligt, roligt var det men det var roligasre dagen innan att åka måste jag erkänna. Efter skidåkningen så åkte vi till stugan igen och tog den snabbaste och kallaste duschen jag någonsin har tagit tror jag. Efter de fick vi åka och lämna tillbaka skidorna medans några började med maten och när vi kom tillbaka så skulle man äta och göra sig i ordning inför kvällen. Vissa blev ju lite fulla redan innan maten eftersom dom bastade, jag nämner inga namn. :P Men i alla fall så började vi dricka direkt efter maten och gick över en sväng till stuga nr2 och efter ett tag så bestämde sig jag, reisa, elin och sara för att åka bort till två killar mitt ute i skogen. Det gjorde vi och där fortsatte vi att dricka och spelade ett roligt spel. Efter att vi hade varit där ett tag så åkte vi hem till stuga nr2 och tog med oss en av grabbarna för att vara med dom andra på förfesten och det var hur roligt som helst, gud vilken rolig förfest! Fick sedan skjuts in till HC där vi spenderade andra kvällen igen. Träffade på lite bekanta skidare som är här ifrån och jag var Elins bodyguard när vi stod och lyssnade på ett band som heter duo jag, vilket var kanon! Jag och elin blev även bjuda på skumpa och ja, vi strosade på! En till kanon kväll helt enkelt.

Söndag (igår); Helt slut efter en kanon helg, vi vilade så fort vi kom hem!









Chillar i solstolar vid teliatältet
Jag hoppas jag kan få lite bilder från folket snaaaart! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0