Så typiskt mig!

När johan falk filmerna gick på tvn så skulle ju såklart jag och sambon titta på den första som gick en söndagkväll. Men som vanligt så somnade jag när vi skulle titta på filmen, vilket är så typiskt för mig. En dag så skulle jag titta på en filmen själv när hon var ute och gick. Men tydligen så har jag sett fel film, så igår när vi skulle titta på den andra filmen av johan falk filmerna så hade jag ju redan sett den eftersom jag tagit fel film. :P

Så nu är det dags för mig att ta och titta på den första filmen snart... Jag har ju ändå trots allt sett tvåan och trean och alla filmerna ska jag se. ;)



För övrigt så har vi varit i skolan hela dagen idag och håller på med paketering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0