Något jag får panik över!

...Det är när jag vaknar såhär sent!!(!)!! Fast egentligen har jag inte gjort de.. jag vaknade vid halv tio först och hostade som bara den och tänkte att nu ska jag bara ligga här och vila lite innan jag går upp. Men det hände.. jag somnade om på något vis och klev nyss upp för kanske tio min sen! Då får jag verkligen panik.. det är ju alldeles för sent för och vakna tycker jag...Aja, ska väl försöka göra någonting åt det ialla fall! :P

I fredags åkte vi ju en sväng till mora, kikade lite i affärer och kollade på film hemma hos Lisa, då träffade vi även på denna söta krabat som jag tänkte visa ett kort på;


Lilla hildis, deras söta vovve! :-)

Nu ska jag börja med lite frukost, nyponsoppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0