Kina hit och kina dit!

Plugg, plugg och plugg heter det.. tenta på fredag som vi hoppas att det går bra. Hoppas kan man ju alltid göra och jag ska alldeles strax gå iväg för och försöka plugga lite mer. Vi har nämligen tagit en filmpaus och vi såg filmen saved! som ja.. den var väl lite sådär. Inte så värst bra om ni frågar mig i alla fall.. :P

Åh, ibland ångrar jag faktiskt att jag valde att plugga vidare direkt efter gymnasiet.. men det är så mycket just nu. Men det kommer nog snart att lugna ner sig. Så ja, jag är egentligen väldigt nöjd över mitt val ändå! ;)

My piotr ;)

Jag fick en inbakadfläta igår av min kära vän!
Förresten så är alla bilderna ifrån gårdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0