Det är helg!

... och jag är förkyld igen, hur kunde detta ske? Det bara rinner och rinner.. det är störigt. Så jag är faktiskt bara hemma och tycker synd om mig själv. Men jag har faktiskt gjort lite nytta idag och det är att jag har pluggat lite körkort, ja det går segt på den fronten då jag inte riktigt har motivationen, men de löser sig väl. :-)

Förresten så funderar jag strarkt på att göra en fotobok eller två till mig själv. En om själva studenten och en med lite resbilder till ayia napa. Jag ska ta mitt kloka huvud och fundera vidare på det och även pyssla på lite så får vi se hur det blir framöver.


Fotobok, en personlig present att ge bort, ett starkt tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0