Sista dagen av 2010!

Det har varit ett helt fantastiskt år, det måste jag då säga! Det har verkligen innehållit allt. Jag har aldrig rest så mycket som jag gjort detta år och det började ju redan 2009. Det kommer inte sluta med allt resande heller, utan det kommer bara och fortsätta men lika glad för det är jag eftersom jag älskar att resa.

Lite senare ska jag börja fixa mig och därefter ska jag och min älskade Erika dra upp till Nina för och börja lite smått, smutta på någon cider, spela lite wii och bara umgås. Så himla mysigt! Ikväll blir det middag med ett gäng härliga brudar och därefter fortsätter vi förfesten hos Erika med lite spel och roligheter och sedan drar vi ut någonstans, krogen! Vi är taggade!

I år har jag faktiskt några nyårslöften också..


Då tänkte jag önska er alla ett Gott Nytt År!
Ta hand om er ikväll och ha det så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0