Nu börjar det verkligen närma sig!

.. Slutet på denna vistelse i Tunisien. Tänk att jag har bott här i Tunisien i ungefär 2 månader och haft praktik för detur. Tunisien som ligger i Afrika!

På torsdagkväll/natt går transferbussen 03.15 från vårat hotell och vi ska bege oss till flygplatsen för att lämna Tunisien. 06.00 avgår flyget till Stockholm och 10.00 landar jag på Arlanda. Då kommer min mamma och pappa och stå där och vänta på mig och vi ska sedan ta bilen upp mot Orsa och Östersund, stannar till i Orsa för och packa om mina grejer och hämta lite smått och gott och sedan ska jag hem till mitt Östersund! :-) Det är alltså 10.00 den 24e dec, på julafton som jag landar återigen i Sverige!

Idag är det en dag på kontoret, ska strax dricka upp mitt té och börja stöka lite med lite listor.
Det är då jag kan blogga som bäst om jag inte sätter mig ner på grannhotellet. ;)


Tunisien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0