Bingolotto ikväll!

Jajjemen, ikväll ska jag och min mamma ta och spela bingolotto! Det var otroligt längesen som vi spelade det så det ska faktiskt bli riktigt roligt såhär innan nyårsafton! Vi är otroligt taggade, jag hoppas det kommer bli roligt! I morgon är det dags och säga adjö till detta år och hej till ett nytt, i morgon är det fest.

Jag har nyss varit ute och kört lite bil,
varit upp till lillänge och köpt lite smått och gott bara. Det snöar och det är så mysigt med all snö, men det kanske är lite för mycket snö ändå.


Pappa och Jeanettes hund Astrid, så himla fin hon är!

Jag och mamma höll även på och köpa en till fågel, men dom var slut så det blev ingen. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0