Bestulen!

Fyfan, säger jag då bara! Igår var med om något som vi absolut inte trodde skulle hända oss. Vi gick på gatan, var påväg hem efter att vi hade varit ute på ett fik. Jag går och ska smsa och då kommer det en kille emot oss och helt plötsligt så bara grabbar han tag i min telefon och rycker den ur händerna på mig och springer iväg. Jag och Elin blir så jävla chockade! Vi visste inte vad vi skulle ta oss till, två killar kom och frågade vad som hade hänt och sprang efteer killen men han var borta.

Så idag har vi varit en sväng till polisen och fixat nytt nummer occh en ny telefon, jag hoppas det här går på försäkringen i alla fall, för vi har ett papper på det nu i alla fall.

Annars är allting jättebra, det funkar bara finfint här nere.

Vi har förresten varit på hammam här nere också, vilket var mycket mysigt tyckte jag och elin!


Snygga tjejer, hahahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0