17 dagar kvar!

..Av denna underbara/magiska och allt vad vi kan kalla det vistelse här i Tunisien.

Hur känns det då? - Det känns okej, det ska bli trist och lämna allt när man har bott här i två månader men ändå väldigt skönt och få komma hem och träffa alla kompisar och familjen och se på svensk tv och allting sådant ni vet. Men självklart så kommer vi att sakna detta land! Men samtidigt vill vi bara få komma hem där man verkligen hör hemma.

Förresten:
  • Jag är hungrig!
  • Jag har råkat skärt mig själv i handen så det gör ont!
  • Jag är otroligt shoppingsugen!
  • Jag älskar ett speciellt té här nere med madlar i, så otroligt gott!

I morgon är det friguia som gäller, torsdag al zahra och på fredag arrival och departure.

Sitter på grannhotellet just nu vid datorn och tar det lugnt, ska ta och pysa nu så jag återkommer! ;)

Titta så fint vår städerska gjorde det en dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0