Nu har vi verkligen långhelg!

  • I morgon tänker vi ta en tripp till Borlänge för lite shopping och därefter lite fest på kvällen.

  • På lördag så ska vi jobba i ishallen i Mora, det är 75års jubileum där. Vi ska servera och lite sånt, det kommer nog bli riktigt roligt tror jag.

  • På söndag ska vi ha klassmöte om nollningen som sker på måndag.

  • På måndag är det nollning och alla dom nya börja, fy tusan så roligt det ska bli med lite nya ansikten!

  • På Tisdag är vi också lediga så det är väldigt bra, kanske lite sliten då. ;)

    Jag berättar mer när vi kommit mer in på den veckan! ;)

Jag ser ljuset mitt i allt det jobbiga som finns runt i mig för tillfället,
det här är jag i alla fall mycket glad för! :-)


Bild från Rhodos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0