Tidsfördriv!

100 frågor om mig!

01. Fullständigt namn: Mikaela Madeleine Ingelsson
02. Ålder: 19
03. Vart bor du: Orsa/Östersund
04. Bor tillsammans med: I Orsa; Med min två sambos Elin & Reisa. I Östersund; Mamma!
05. Husdjur: 2 små fåglar!
06. Färg på ditt hus: Orsa; Gult! Östersund; Brunt!

07. När är du född: 7 September

08. Klass: Reseproducent 4
09. Vilket år tar du studenten: Tog den 2009! :-)

10. Något jobb: Ne, men har jobbat på max! ;)
11. När gick du upp i morse: 06.55
12. När ska du sova: Ikväll någon gång.
13. Duschat idag: Ska duscha lite senare.
14. Kramat någon idag: Naae.

15. Pussat någon idag: Nepp. :(
16. Vad har du ätit idag: Mackor till frukost, thaisoppa + macka till lunch, chokladbitar och snart middag! :-)
17. Dagens klädsel: Tröja med grejs på axlarna och jeansleggings men just nu har jag på mig ett par mysbyxor och samma tröja.
18. Dagens smink: Mascara och lite kajal.

19. Dagens sötnos: Elinus! ;)

20. Dagens roligaste: Jag vetinte!? :D

21. Har du många vänner: Jodå, jag är nöjd med dom jag har. :-)

22. Hur många har du kysst: Öhm, inte vet jag!? :P
23. Vem kramade du senast: Elin eller Reisa tror jag.

24. Vem saknar du: Alla mina underbara kompisar där hemma och min mamma och en sötsak långt nere i sverige.

25. Hur många har varit otrogna mot dig: -
27. Har du pojk-/flickvän: Nej ! :(
28. Vem pratade du med i telefon senast: Markus

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Haha, samma där! ;)

FAVORIT:

31. Film: AVATAR och Sex and the city! :D

32. Låt: Italobrothers - Love is on fire! :D
33. Mat: Tacos eller spagetti och köttfärssås.

34. Dryck: Öhm, loka?
35. Färg: Röööd!

36. Tv-serie: Desperate Housewives, cougar town, andra avenyn och ja! :D

37. Stad: Göteborg eller Stockholm.
38. Land: Cypern, ayia napa!
39. Ämne i skolan: Hm, reseledargrejs?
40. Tv program: Solsidan lätt!


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: Mamma :-)

42. Personen du pussade: ;-)

43. Gången du spydde: Det var längsedan de :P

44. Gången du grät: Också väldigt längesedan! :O Men jag höll på att börja gråta i tisdags för jag var så otroligt nervös...

45. Pizzan du åt: Oj, kanske för 3 veckor sedan?

46. Gången du var i Göteborg: I slutet på mars! :-)

47. Gången du var i Stockholm: I Januari och ska dit i maj igen! :-)
48. Gången du duschade: Förrgår!
49. Gången du sov: Inatt
50. Personen som såg dig gråta: Öhm.

51. Svart eller vitt: Vitt
52. Hund eller katt: Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa: Det beror väl på de! :-)

54. Tvspel eller datorspel: Dator
55. Singel eller upptagen: Upptagen
56. Pussas eller kramas: Pussas och kramas!
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Ingenting, huvva!
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad ;)
59. Big Brother eller Paradise Hotel: men åh, jag kan inte säga!
60. Har du svart hår eller blondt: Jag har blondt ja! ;)

61. Har du blåa ögon eller bruna: Mest gröna i alla fall.

62. Choklad eller lakrits: Djungelvrål!!!

63. Göteborg eller Stockholm: Ååh, jag kan inte välja! Men ... Stockholm! ;)
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
65. Coca cola eller fanta: Cola!
66. Pizza eller kebab: Pizza!
67. Randigt eller prickigt: Randigt
68. Älska eller älskas: Båda!
69. Leva eller dö: Leva!

ANTAL:
70. Personer du älskar: åh, jag älskar alla mina vänner, familj och släkt!

71. Personer du hatar: Haha, jag vetinte!
72. Pojk-/flickvänner du haft: 3-4st kanske! :P
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Haha jadu :P

74. Glassar du ätit på en dag: Hahah, hur ska jag veta de? Inte så värst många i alla fall.
75. Nämn en festival du ska på i år: Jag vetinte om jag orkar gå på någon festival i år.

76. Gånger du haft minnesluckor: Ja, det har väl hänt någon gång.

78. Personer du saknar just nu: åh, jag saknar en del!
79. Gånger ditt hjärta brustit: Någon gång sisådär. Haha, jag är sämst på dom här frågorna! :D

VEM:
80. Vill du kyssa nu: (A)
81. Träffade du senast: Elin och Reisa.

82. Sjöng du senast för: Elin och Reisa ;)
83. Hade du senast en msn-konversation med: åh, jag minns inte. En kompis i gbg tror jag!
84. Spelade du tvspel med senast: Haha, kan de vara så längesedan som med erika? :D
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Hehe, erika eller nina! :D
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Åh, vilken fråga! ;) de säger jag inte!

87. Förtjänar att dö: Näe, jag tror ingen gör de just nu.

88. Är söt: Eilurt får vara söt idag ;)
89. Vill du sova jämte inatt: ''Mr x'' - Enligt elin, hahah! ;D

VAD:
90. Gör dig glad: Det finns mycket som gör mig glad! :-) ÅH, elin kom på värsta bra... JORDGUBBAR! :D

91. Gör dig ledsen: När de inte går bra för mig och om någon är dum..

92. Vill du helst göra nu: VILA!
93. Önskar du att du slapp göra: Plugga :(

94. Vill du ha nu: Åh ja, en utomlandsresa och jordgubbar!!

95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Högtalare, pengar och mer vet jag inte än ;)

96. Längtar du till: Att få komma hem nu över sommaren och till mina kompisar och tills jag får fylla 20år och jag längtar också till vi ska ner till sthlm och se på lady gaga! :D

97. Tycker du om dina betyg: Dom duger alldeles utmärkt.
98. Ångrar du i ditt liv: Ingenting. Man ska ångra de man inte har gjort.
99. Är det bästa som hänt dig: Åh, jag vetinte. Det finns så mycket bra! :-)

100. Hur mycket är klockan: 16.25

Dags för kääk! ;D


PUSS!

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej. Jag vill gärna tipsa om min egen blogg, http://nilssonpettersson.blogg.se. Har fem aktiva tävlingar. Kommer fler så fort dessa avslutats. Barnkläder, heminredning, smycken, prylar... mycket varierat! Välkommen att delta!



Har du ett foto du är stolt över, och vill du ha mer trafik till din blogg? Kika gärna på min inslag om "Veckans foto"!

2010-04-14 @ 12:28:31
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0