Imorgon är de äntligen helg!

Det går sakta men säkert framåt på praktiken, heja heja!

Efter praktiken så gick jag och sa hej till min erikis som var nere på stan.

När jag lite senare kommer hem så upptäcker jag att jag har tappat min ena skinnvante och jag blir arg och hungrig är jag på de och det visar sig att det inte är en bra kombination... Jag ringde pappa senare och skulle låna bilen, jag och mamma skulle ta oss en tripp. Vi åkte ner på affären och handlade och även en sväng på ixo där jag hittade ett par skinnvantar som var på halva priset, så jag kan fynda! :D blev genast gladare!

Nu blir det till och slappa hela kvällen , jag längtar tills morgondagen är över!


Förresten så är det såhär jag går klädd hela dagarna! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0