Hemma i Östersund!

..och här stannar jag hela sommaren, tills i augusti! :-)

Fy på mig eftersom jag inte har bloggat på ett bra tag. Men jag blev helt till mig i onsdags då jag äntligen tog körkort. Efter de har jag bara tagit de lugnt hemma i Orsa, med en liten prommis i torsdags. I fredags kom farmor och farfar och hämtade mig och vi packade bilen full av mina grejer. Hem kom jag i alla fall och tack för hjälpen!

När jag och pappa skulle fara från farmor och farfar så fick jag köra, första gången sedan jag fick körkort och jag slapp äntligen övningskörnignsskylten, vilken känsla!

På kvällen blev det utgång och igår sov jag i princip hela dagen, idag blir det nog slappt här hemma också skulle jag tro! Jag vill verkligen bara mysa ner mig i soffan och kika på någon film, mysis! Men vi får se, jag är lite smått sugen  på att gå ner på stan en snabbis också. Men jag har ju heeela sommaren på mig! ;)

Just de, jag har installerat windows 7 på datorn och det funkar fin fint!

I morgon börjar praktiken!




Två bilder från promenaden! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0