Första praktikdagen avklarad, puuh!


Jag kan äntligen pusta ut,
det är ju faktiskt så att första dagen är ju alltid värst. Men vet ju ingenting, inte hur någonting fungerar och inte alls hur man ska göra. Men det kommer nog faktiskt att bli bra det där ändå tror jag. :-)

I fredags så fick jag även en väldigt fin termosmugg som jag ska börja använda flitigt när jag börjar tidigt på morgonen, dvs. 07.00! Då kan det ju alltid vara trevligt att ha med sig en kopp kaffé eller té! ;)

Rosa och söt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Jag läste om dig i SOLO nyss och såg att du gick på den här skolan i Orsa.. Jag har själv tänkt att söka reseproducent men är lite osäker så skulle va jättekul om du kunde svara på mina frågor!

Tycker du det är roligt och känner du att du lär dig nåt? Sen undrar jag om det är värt att bo i Orsa? :p Jag bor själv i Stockholm och det är nog lite skillnad haha. Vore kul om du kunde berätta lite om den och vad man gör och så!

Du kan gärna maila mig!



Tack på förhand :)

Mvh Hanna

2010-04-20 @ 16:04:28
Postat av: ohelli.se

Vart kommer dina fina rosa termosmugg ifrån?

2011-05-06 @ 07:27:43
URL: http://ohelli.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0