Ännu en lugn lördag!

... I fröken ingelssons liv! ;-) Är jag inte duktig!?

Jag har nyss kommit hem från klassfesten/middagen. Klassen är i lokalen och fortsätter festen, hoppas ni får en kul kväll! Jag kände mig inte så sugen på att stanna kvar där då jag är lite små stressad över proven i veckan och så. Dessutom så måste jag ju vara lugn ikväll då jag har en körlektion och passa i morgon, jag är så duktig! ;)

Mysdressen är på!

Dessutom har jag en ny ring på mig, från bikbok.

 

Ojoj,började visst en film nu på tvn. Djävulen bär prada.. nu står det mellan det och plugg, eller tror ni att jag lyckas med och göra två saker samtidigt eller turas om lite? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0