Rodel & middag

I rättvik igår och vet ni vad? Det var huuur roligt som helst! Jag stod och tog en massa kort i början och hade de roligt åt alla andra men till slut så gav jag med mig och åkte en sväng jag med. Jag trodde jag skulle dö på vägen upp men i banan gick de bra och det var faktiskt riktigt roligt. Men andra gången då vi skulle åka så fastade vi såklart i liften, så typiskt att något ska hända mig. Men de gick bra ändå, vi hoppade in och åkte där ifrån istället ;)

Efter rodeln så åkte vi hem till vår rektors hus där han har en liten ''lada'' som han har inrett som en krog, hur fint som helst var de där och de bjöds på en öl till maten också. Kvällen slutade på donken innan vi skulle åka hem och lägga oss i sängarna för att sova.

Idag har vi varit i skolan och haft produktutveckling en liten introduktion på de och det är faktiskt intressant.

Här ser man lite av rodelbanan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0