R.I.P Ritzi gumman!

Igår hade jag inte någon speciellt bra dag måste jag säga. Sedan ringde pappa och berättade något som jag tycker var väldigt tråkigt. Nämligen att farmor och farfars hund hade dött och det var verkligen inte vilken hund som helst. Det är den hunden som har stått mig närmast hjärta. Hon var jämt så otroligt glad när jag kom och hälsade på, strök sig mot en som en katt och ville att man skulle sitta och klia henne i princip hela tiden. Jag älskade den hunden!

Bara för någon dag sedan så hade hon fallit ihop där hemma på golvet. Igår när farfar var ute och gick med henne så gjorde hon samma sak. Men den här gången så klev hon inte upp igen, hennes hjärta hade stannat och hon fanns nu inte mer. Farfar fick bära hem henne eftersom hon nu var borta från oss. Åh, jag älskar den där hunden! Det kommer alltid att vara den bästa hunden jag har träffat, aldrig har jag mött någon så go och glad hund i hela mitt liv. Men jag hoppas att hon har det bättre där hon är nu, uppe i det blå bland många andra hundar. <3

Hunden till höger. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0