Min födelsedag!

Igår (7/9) var hur bra som helst faktiskt, över förväntan! Dagen började med att jag fick frukost på sängen av min sambo. Gick i skolan och där sjöng klassen för mig, gick hem till en klasskompis efter skolan.

Efter skolan när vi kommer hem så står de en smörgåstårta och en varsin ros till oss utanför dörren och vi blev så glada så vi bara skrek här inne i lägenheten.

Där efter gick vi iväg på klassfest och blev lite smårund om fötterna. Kvällen slutade ändå hyffsat tidigt redan vid ett tiden så begav vi oss hem och hoppade i säng. Jag är otroligt nöjd!

Min frukost som jag fick på sängen

våra rosor

luuuktar gott ;)

 

Vi två!

Skåååååål!

Smörgåstårtan!

Så söött ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0