je fer heim i måra

Översättningen för den som inte förstår sig på det underbara språket jämska: ''Jag åker hem i morgon!'' Japp, det stämmer. I morgon åker jag hem en liten sväng till Östersund och de känns faktiskt lite trist att åka härifrån måste jag säga. Men det ska ändå bli väldigt roligt att få komma hem en sväng och träffa lite folk som jag saknat.

Idag hade vi lite information av rese 3 om LIA (läran i arbetet) som vi ska ha framöver. Vi fick veta vart de hade varit på sin första LIA. Det var där för att ge oss lite tips. Efter de så hade vi föreläsning med den tråkiga tanten och jag höll seriöst på att somna där ett tag så illa är det. Men nu är jag hemma och ska snart mysa på så mycket som det går innan man ska packa lite inför i morgon och göra middag och lite annat roligt. ;)


Kommentarer
Postat av: erika

ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!! :D <3<3

2009-09-17 @ 22:42:20
URL: http://erikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0